home
zoeken
contact
DE
EN
menu
EN
|
DE
contact
home
zoeken
Tijdlijn
1920 - 2002 | Historie
2003 - 2006 | Planvoorbereiding
2007 - 2009 | Planprocedures
2010 - 2017 | Uitvoering
2018 | Bovengronds verder
2019 | Eerste nieuwe huizen
2020 | Een buitengewoon jaar
2021 | Doorbouwen
2022 | Nieuwe levendigheid
2023 | Stokje doorgeven
Innovatieve aanpak
In het kort
Waarom A2 Maastricht?
Grensverleggende samenwerking
Integraal gebiedsontwerp
Aanbesteding en procedures
Financiering
Observational method
Ready to Operate
Continuïteit opdrachtgeverschap
Inzet wetenschap
Ontwerp & Resultaat
In het kort
De Groene Loper
Slim verkeerssysteem
Het verkeer na vijf jaar
Hefboom voor vernieuwing
Duurzaamheid
Natuur tijdens tunnelbouw
Gezondere omgeving
Vastgoed
Aantrekkelijke leefomgeving
Meer biodiversiteit
Bouw & Techniek
In het kort
Voorbereidende werkzaamheden
Tijdelijke bereikbaarheid
Bouwmethode tunnel
Installaties en veiligheid
Wegenwerk
Civiele kunstwerken
Vergunningen & handhaving
Archeologie
Bouwmethode vastgoed
Mensenwerk
In het kort
Boegbeelden
Team GWW
Team VTI
Team Kunstwerken
Team Tunnel
Team VTTI
Team VGM
Inzet buitenlandse werknemers
Team Vastgoed
Communicatie
In het kort
Aanpak tijdens planfase
Aanpak tijdens uitvoering
Aanpak tijdens gebiedsontwikkeling
Belangrijkste lessen
Jaarverslagen en A2-Specials
Weetjes
In beeld
Luchtfoto's
Documentaires
Filmpjes
Opening tunnel
Koninklijk bezoek
Geschiedenisboek
zoeken
Zoeken:
404-fout
Pagina niet gevonden.
Top